קניות באינטרנט עם אשראי נטען

שתפו את הפוסט!

קניות באינטרנט הפכו לנורמה עבור אנשים רבים. עם עליית הקניות המקוונות, הדרך שבה אנשים קונים השתנתה. כיום הם משתמשים בדרך כלל בכרטיס תשלום מראש כדי לרכוש את הסחורה שלהם מכיוון שהוא קל לשימוש ומציע להם יותר הטבות מכרטיס אשראי טיפוסי.

כרטיס נטען הוא כרטיס חיוב או אשראי אלקטרוני שניתן להטעין אותו בכסף לפני השימוש. הוא משמש בדרך כלל להוצאות לטווח קצר כגון רכישת מוצר או שירות, אך יכול לשמש גם למטרות ארוכות טווח.

כרטיס נטען יכול להציע למשתמשיו הטבות רבות יותר משיטות תשלום אחרות כמו כרטיסי אשראי מכיוון שהם אינם כפופים לעמלות עסקה, אין להם שיעורי ריבית, והם מאפשרים למשתמשים להוציא כסף על מה שהם רוצים מבלי לדאוג למגבלות המוטלות על ידי

כרטיסי אשראי נטענים הם אמצעי תשלום פופולרי לקניות מקוונות. הם קלים לשימוש ובטוחים, שכן כל העסקאות מתרחשות באינטרנט.

כשמדובר בקניית דברים באינטרנט, כרטיסים משולמים מראש הם האפשרות הנוחה ביותר עבור צרכנים שלא רוצים להתעסק במזומן. ניתן להשתמש בהם גם בחנויות שאינן מקבלות כרטיסי אשראי.

איך מנפיקים כרטיס אשראי נטען?

תהליך הנפקת כרטיס נטען דומה לזה של הנפקת כרטיס אשראי רגיל, אך עם כמה שלבים נוספים. זה יעזור להבטיח שכל המידע הדרוש הוזן כהלכה והחברה שלך מוגנת מכל הונאה אפשרית.

ישנן שתי דרכים בהן ניתן להנפיק כרטיס אשראי טעון: דרך כספומט או בטלפון. עבור שתי השיטות הללו, יהיה עליך להחזיק בכרטיס חיוב או אשראי תקף ולהזין את מספר ה-PIN שלכם בלוח המקשים בכספומט או במסוף הטלפון.

האם זה בטוח לקנות עם כרטיס אשראי נטען?

אם אתם מתכננים לקנות משהו בכרטיס אשראי, ודאו שהכרטיס לא נטען ויש לכם מספיק כסף בחשבון. אם הכרטיס שלך נטען, זה עלול להוביל להפסדים כספיים.

אנשים רבים משתמשים בכרטיסי האשראי שלהם כדי לבצע רכישות אבל הם לא יודעים אם כדאי או לא. בואו לגלות אם זה בטוח עבורכם להשתמש בכרטיס שלכם עמוס באשראי.

זה אולי נראה כמו רעיון טוב בהתחלה אבל טעינת הכרטיס שלך עם יותר מדי אשראי עלולה להוביל להפסדים כספיים בטווח הארוך.

כולנו מודעים לסיכונים של נשיאת כרטיס אשראי טעון. הסיכון גבוה עוד יותר כאשר אתה נוסע לחו"ל.

לא תמיד בטוח לקנות עם כרטיס אשראי טעון, במיוחד אם אתם נוסעים לחו"ל. היו מקרים שבהם אנשים נשדדו והכרטיסים שלהם נלקחו על ידי גנבים.

קצת על עמלות כרטיס אשראי נטען

כרטיס אשראי הוא כלי פיננסי נוח שיכול לשמש להרבה דברים. עם זאת, יש גם כמה עמלות שאתה צריך להיות מודע להן לפני שאתה משתמש בכרטיס זה.

העמלה הראשונה והברורה ביותר היא זו שגובה הבנק או החברה המנפיקה. הבנק גובה עמלות אלו מכיוון שהם צריכים לכסות את ההוצאות שלהם כדי לנהל את העסק שלהם. הוצאות אלו כוללות דברים כמו שירות לקוחות, אישורי אשראי וכו'. עמלות אלו נעות בין 0% לסביבות 3%.

הסוג השני של עמלה הוא זה שגובה הסוחר או החנות בעת ביצוע רכישה באמצעות הכרטיס שלך. הסוחר עשוי לגבות אחוז ממה שאתה מוציא על הרכישה שלך וכן עמלה קבועה לכל עסקה. עליך להיות מודע לעמלות אלה לפני ביצוע רכישות עם הכרטיס שלך כדי שתעשה זאת

ישנם סוגים שונים של עמלות שאולי תצטרך לשלם בעת שימוש בכרטיס אשראי. זה כולל את העמלה השנתית, את עמלת העסקה ואת עמלת המקדמה במזומן.

עמלת המקדמה במזומן נגבית עבור משיכת כסף מחשבונך באמצעות כרטיס האשראי שלך. עמלת העסקה נגבה עבור השימוש בכרטיס שלך לביצוע רכישות בחנויות או באינטרנט. לבסוף, העמלה השנתית נגבית עבור כרטיס אשראי והיא בדרך כלל בסביבות $50-$100 לשנה.

לפני מספר שנים לא היו כלל עמלות הקשורות לשימוש בכרטיס אשראי, מכיוון שהן עדיין לא יושמו על ידי רוב הבנקים באמריקה. כיום, הבנקים גובים יותר ויותר עמלות על הכרטיסים שלהם מה שמקשה על הצרכנים להשתמש בכרטיסים שלהם כדי לחסוך כסף.

הרשם לניוז לטר שלנו

השארו מעודכנים ולמדו מהטובים ביותר

מאמרים נוספים שעשוים לעניין אותך

איך תשפרו את השינה שלכם?

כולנו יודעים ששינה חשובה לבריאות ולרווחה שלנו. אבל לא תמיד קל לישון טוב בלילה. הרבה אנשים נאבקים עם נדודי שינה, או שהם פשוט לא מצליחים

תוכן ממומן